QUI SOM?
L'escola infantil Roser Gener és una comunitat educativa formada per infants, famílies i docents.
Aquesta és una escola oberta que no fa distincions socials, econòmiques, familiars i personals.
Aquest fet respon al principi prioritari del centre de l'atenció a la diversitat i la individualitat.
L'objectiu principal d'aquesta comunitat és la de crear un clima idoni per afavorir al màxim el desenvolupament de les capacitats dels infants.
L'escola infantil Roser Gener és una comunitat educativa formada per infants, famílies i docents.
Aquesta és una escola oberta que no fa distincions socials, econòmiques, familiars i personals.
Aquest fet respon al principi prioritari del centre de l'atenció a la diversitat i la individualitat.
L'objectiu principal d'aquesta comunitat és la de crear un clima idoni per afavorir al màxim el desenvolupament de les capacitats dels infants.
TRETS D'IDENTITAT
- Donam als infants un clima de seguretat afectiva.
- Aprofitam les activitats quotidianes (menjar, descans, neteja) per a que els infants indaguin sobre la seva autonomia.
- Propiciam l'autonomia dels infants i així s'enforteix la seva autoestima.
- Respectam el moment evolutiu de cada infant, adaptant els espais i els materials a les seves necessitats.
- Respectam el moment evolutiu de cada infant, adaptant els espais i els materials a les seves necessitats.
Les activitats d'experimentació permeten que cada infant descobreixi segons el seu interés o estat evolutiu. |
Cuidam les relacions amb les famílies. |
Les famílies són la base perquè l'infant es trobi a gust i feliç. |
ESCOLA COM A COMUNITAT
On grans i petits es troben per conviure, pensar, emocionar-se, sentir... On les experiències d'uns enriqueixen les dels altres... per créixer i per aprendre.
Les famílies són un pilar bàsic a la nostra comunitat, ja que col·laboren activament en el dia a dia de l'escola, ja sigui dins l'aula, durant les festes més significatives, tallers pels infants en horari no lectiu, ja sigui ajudant a l'hort...
Respectem el temps que necessita l'infant per créixer. Quan hagi madurat arribarà a tot.
Anar de grapes, fer els primers passos, treballar amb les mans, fer créixer la imaginació... són feines fonamentals pel creixement neurològic de l'infant. Quan l'infant pot entendre el que succeeix i fer-ho per ell mateix, no dubta de les seves capacitats i de la seva autonomia.
On grans i petits es troben per conviure, pensar, emocionar-se, sentir... On les experiències d'uns enriqueixen les dels altres... per créixer i per aprendre.
Les famílies són un pilar bàsic a la nostra comunitat, ja que col·laboren activament en el dia a dia de l'escola, ja sigui dins l'aula, durant les festes més significatives, tallers pels infants en horari no lectiu, ja sigui ajudant a l'hort...
Respectem el temps que necessita l'infant per créixer. Quan hagi madurat arribarà a tot.
Anar de grapes, fer els primers passos, treballar amb les mans, fer créixer la imaginació... són feines fonamentals pel creixement neurològic de l'infant. Quan l'infant pot entendre el que succeeix i fer-ho per ell mateix, no dubta de les seves capacitats i de la seva autonomia.
HORARI
L'horari del centre pels infants és de 8 a 15h.
Per entrar a partir d'octubre o una vegada acabada l'adaptació:
- De 8 a 9'30h per entrar al matí (EI1 jornada sencera/ EI2 / EI3)
- De 8'45 a 9'30 per entrar els nadons (EI1) que fan jornada reduïda
Per sortir a partir d'octubre o una vegada acabada l'adaptació:
- De 13h a 13'15 sortida dels nadons (EI1) que fan jornada reduïda
- De 13h a 15h nadons (EI1) que fan jornada sencera
- De 13 a 14h sortida pels infants EI2 i EI3 que NO queden a menjador
- De 13'45 a 15 sortida infants EI2 i EI3 que SÍ queden a menjador
Aquest horari s'ha de respectar per tal d'afavorir un bon desenvolupament de les activitats de l'aula. En cas d'haver d'entrar més tard o sortir més prest en ocasions puntuals s'ha d'avisar a la tutora de l'aula perquè aquesta ho pugui preveure.
L'horari d'estiu, després de Sant Joan l'horari del centre és més reduït, de 8 a 14h.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada